hye..yo..!!

selagi kita bleh panggil diri kita manusia, kita xkan dapat lari dari masalah...but, human without problems is not human at all..enjoy your life!!!!

Thursday, October 7, 2010

ummm....

Hari ni?
smalam? aku rasa cam nk biol cket..aarrgghhhh....mcm2 hal jadi untuk sehari pun!! Pa lg yg akan mendatang lagi     hari2 yg depan2 nih????haaahhh...make my head wanna blow up!! masalah yg mcm xda jln penyelesaian dh..hellooo!!! final is in the corner k!!! dh kona dh kowt..(^_^) wutever lahh...mai sini pon tujuan aku bukan laa nk bekawn sgt..hisy..dengaq kejam la plak..ya lah aku mai sini kan nk study..nk kejar pa yg xdapat lagi. mood tersangat la buruk ari ni..aku msti kuat nk hadapi suma nih..hai ya ALLAH...tabahkan laaa hatiku..alhamdulillah la aku akn end ths semester 4 two more weeks!! i'll take my butt outta here. 
oh yaa, pinjaman aku xdapat untk sem nih..hah!!another huge problem i've got..GOD!!! suma nk jadi serentak!! pastu aku g wisma td jumpa ngn puan nurul..dia kta mula2 tu kna byr suma skali sebab aku private student..dengar2 ja ayat tuh rasa nk kelam jah biji mata aku nih..i take a deep breath. aku merayu kt dia td..klu separuh xleh ka..dia ckp xleh sebab aku dh bukan dri mna2 penaja.so xda gerenti yg aku dapat langsaikan hutang aku on time..so, atas budi bicara, aku dibenarkan untk bayar RM3ooo, dan lagi RM1530 aku kna bayar sebelom mula sem bawu......!!!! aku lega!!! alhamdulillah..syukur3!!! aku call abah td & abah kata dia akan usahakan untuk cari juga duit..haaahh, jumlah tu terlalu besar...i dont have any idea in which way abah will find it. kekadang, aku rasa sedih sgt bila dengar, bila tgk org boleh ja berbelanja suka ati tnpa sekatan. makanan juga boleh dicampak2 klu xdpt yg suka..beli makanan lebih dari isi perut leh tima..aku? duit aku smalam tinggal RM2 ja..tebal muka msg kaklong mntk masuk cket duit..cubalaah korang bwk berjimat. bwk2 bersyukur dgn pa yg ada..rezeki depan mata bleh dicampak2.bulan puasa plak tu..astagfirullah...xingt dgn pa yg org lain makan..pa yg org lain ada..penah aku ikat perut. makan siang ja..malam aku minum milo lapik perut...seronok dorang buang2 makanan!!!!