hye..yo..!!

selagi kita bleh panggil diri kita manusia, kita xkan dapat lari dari masalah...but, human without problems is not human at all..enjoy your life!!!!

Sunday, October 3, 2010

JODOH??

what am i crapping about now?? aiyaa...the reason of why am i saying this is...ummm...few months ago, my mum hd shocked me!!!! hahaahahahahahha....aku blom pn 20 thun.. ya..maybe keterlaluan dowh..haha..wutever. umm..ma aku da bekenan kt sowang mamat nih dipendekkan cita,.dia kenalkan dgn aku..huihsssyyy!!! pada aku, orgnyaaaa macho lah..hua3..lawaknya mama aku nih..spanjang beberapa bulan nih da jmpa n makan skali(ramai2 lorh..!!) dh 2,3 kal la gak..pada pndangan mata aku, en.E ni pemalu kowt..tah laa...nk kta apa pn, aku dh ketandusan idea.....ma aku nih..dh masuk kategori sporting yg aku xjangka!! hahahaha...err...satu yg aku tertanya2..adakah jodoh aku nnt akn ditentukan family...sbelom nih xpenah terlintas pn di fikiran aku tentang NIKAH!! sungguh..masa zaman skolah dulu ajin laa mlawak bab aku kawen..ngko kawen..tp its not serious at all!!!! but now..even when my mother told me to not to worry..she just want us to know each other.."just knowing"??!!!! ma, i know what u r up to..well, im not kid anymore aren't i? ^_^ i have to worry bout tht!! susah laaa...ok ke nikah tnpa cinta?? soalan yg penah aku ajukan kt those 2 girls( my girlfriends) n they said..aku kn bwu 20..n dia 20somethin'..n my mother are not pushing me to get married away.so..aku dan dia tw serba sdikit antara 1 sama lain..dorang cakap..masa pnjang lagi..its ok.lama2 aku akn fall in love gak..just follow wif the flow..WHAT???God..!!so simple as that?? whatever it is..its already burden my thoughts..even they told me to not to...apa pun..aku serahkan kpd ALLAH s.w.t..ak;u trima saja apa yg mendatang..ma pn da ckp klu boleh, dia tingin nk wat that guy part of our family..bunyinya cam berharap lak kan..pilihan ibu? adakah bagus untk anknya?wallahualam...